Nieuw voetbalshop.nl

Beste leden, graag willen we jullie informeren over het volgende:

Eigenaar Sander Bruins maakt de overstap naar Voetbalshop.nl

Voetbalshop Zwolle is onderdeel van de Badge Groep, die gevestigd is in Woerden (Utrecht). Reden voor deze overstap is onder andere dat Voetbalshop Zwolle hiermee alle artikelen van de belangrijke merken in voetbalschoenen en kleding kan blijven leveren en daarmee ons als club optimaal kan blijven ontzorgen.Eigenaar Sander Bruins is samen met zijn deskundige personeel het vertrouwde gezicht van Voetbalshop. Nu het voetbalseizoen (bijna) weer gaat beginnen kijkt Voetbalshop uit om eenieder lid van onze club weer te voorzien van onze clubkleding, voetbalschoenen en accessoires.

Leden van onze vereniging krijgen 10% korting bij aankoop van (niet afgeprijsde) voetbalschoenen bij onze sponsor Voetbalshop in Zwolle en er ligt een gratis gym bag klaar voor iedere klant. (zolang de voorraad strekt)

Voetbalshop Zwolle (Oude Vismarkt 4) is 1 juli officieel geopend door twee PEC Zwolle iconen; Albert van der Haar en Bram van Polen.

Heb je nieuwe voetbalschoenen nodig of een mooie training set? Ga langs bij de vernieuwde winkel in Zwolle of bestel online op www.voetbalshop.nl !

Afbeeldingen bij dit bericht