Geschreven op 09 mei 2014 door Peter Roosendaal

Nieuwsbrief samenwerking voetbal Zuidwolde (3)

Uitgave 3; mei 2014

Dag voetballiefhebbers,

Hierbij de derde nieuwsbrief van de onderzoekscommissie om iedereen op de hoogte te houden van de voortgang rondom de mogelijke samenwerking (fusie) van v.v. Zuidwolde en ZZVV met integratie van JVZ.

De laatste bijeenkomst van de Onderzoekscommissie is geweest op 23 april. Tijdens dit overleg is de laatste hand gelegd aan de samenstelling van de eindrapportage.

Opmerkingen, aanvullingen en suggesties zijn verwerkt en daarna is het eindrapport verstuurd naar de 3 voorzitters: Rob Verburg, Bert Kruit en John Slagter.

De eindrapportage zal vervolgens binnen de verschillende besturen besproken worden. De Onderzoekscommissie heeft aangegeven met een afvaardiging bij de verschillende overleggen aanwezig te willen zijn om, waar nodig, nadere toelichting te geven.

Daarna ligt de bal bij de besturen; zij zullen binnenkort de leden informeren en de leden uitnodigen voor een (extra) Algemene Ledenvergadering. Deze beide ledenvergaderingen staan ingepland voor woensdagavond 04 juni 2014 om 20.00 uur. Tijdens deze vergaderingen zullen de bevindingen, conclusies en het advies van de Onderzoekscommissie besproken worden.

Mocht het nodig zijn, dan zal een afvaardiging van de Onderzoekscommissie bij deze ledenvergaderingen aanwezig zijn. Vervolgens zullen de leden een uitspraak doen over het vervolgtraject.

Namens de Onderzoekscommissie,

Peter Roosendaal