Geschreven op 02 september 2016 door Bert Brontsema

Voorbeschouwing Zuidwolde 1 - Trinitas 1

Trinitas geduchte tegenstander - seizoensopening - Voetbalplaatjes - Clubkascampagne-actie

Komend weekeinde barst het amateurvoetbal weer los. ZUIDWOLDE 1 speelt komende zondag haar eerste competitiewedstrijd thuis tegen TRINITAS 1 uit BOYL, een geduchte tegenstander. TRINITAS is een fusieclub tussen S.V. ZORGVLIET, ODIS en BOYL en speelt vanaf 1 juli 2012 onder de vlag van TRINITAS (de drie-eenheid) In korte tijd promoveerde men naar de 3e klasse. Afgelopen seizoen miste men "op een haar na" de promotie naar de 2e klasse. In een beslissingsduel met RUINERWOLD trok TRINITAS aan het kortste eind. Deze prestaties geven aan dat TRINITAS een geduchte tegenstander is, die niet onderschat moet worden.

Naast de seizoensopening is er in de achterliggende periode op de achtergrond al weer heel veel gebeurd, w.o. activiteiten op het gebied van het JUMBO VOETBALPLAATJESBOEK dat eraan zit te komen. In dit voetbalplaatjesboek wordt volop aandacht gegeven aan het voetbal in het dorp ZUIDWOLDE. Hiertoe is o.a. de A-selectie inmiddels op de foto gezet. Ook de overige seniorenteams worden binnenkort (in ieder geval zondag 11 september 2016) zowel als team alsmede individueel op de foto gezet. Nadere informatie volgt z.s.m.

Daarnaast is ook de Clubkascampagne-actie van de RABO-bank weer gestart. Binnenkort volgt daartoe ook nader bericht.

Kortom het seizoen is weer los. ZUIDWOLDE 1 zondag a.s. veel succes.