Geschreven op 02 juli 2018 door Mariëtte Buning

Zuidwolde VR-2 ook kampioen!

Op een zwoele zomeravond speelde afgelopen vrijdagavond VV Zuidwolde VR-2 de uitgestelde slotronde van de voorjaarsreeks 7x7 in Dalerpeel. De dames stonden op de tweede plek en konden alleen bij winst van alle wedstrijden nog kans maken op de kampioenstitel. Terwijl het laatste zonlicht van de dag over het veld scheen vochten de dames als leeuwinnen en met succes want ze wisten alle drie wedstrijden te winnen!

De 1e wedstrijd tegen vrouwen 1 VV Zandpol werd met 3-0 gewonnen. Een geduchte tegenstander, echter waren ze niet opgewassen tegen het Braziliaanse samba voetbal van onze lady's. De gevaarlijke spits zat in de broekzak bij "kuitenbijter" Marisa.

De 2e wedstrijd tegen directe concurrent NKVV Dalerpeel moest gewonnen worden. Toegejuicht door de supporters met fakkels (jaja!) werd er met 2 - 0 gewonnen. Mooie goals, maar de zege was óók dankzij puik keeperswerk van Lisa alias "de vliegende Hollander.

De laatste wedstrijd tegen SVV’04 bleef lang spannend en het leek zelfs even mis te gaan. Uiteindelijk schoot Leonie twee keer raak en barstte het gejuich los, eindstand 2 – 0.

Gefeliciteerd dames!