25 september 2022

Geschreven op 27 september 2022 door .
25 september 2022

Afgelopen zondag vierde de VV Zuidwolde haar 75-jarig jubileum. Terwijl het tweede ’s ochtends aftrapte tegen Raptim werden bij de kantine de tafels en stoelen op het terras gezet, de buitenbar geïnstalleerd, de parasols uitgeklapt en het speciale gebak uitgestald op de bar. Toen ook de jeugdwedstrijd tussen JVZ J0-11-1 tegen HH begon, kon je al bijna over de koppen lopen, zoveel mensen waren er al op het sportpark. Wat een gezelligheid en een leuke sfeer was er inmiddels.

Ook het springkussen was intussen geïnstalleerd, jubileumshirts werden uitgedeeld en de wedstrijd van het eerste tegen HODO was ook begonnen. Naar schatting zo’n 500 mensen waren inmiddels aanwezig en het terras en de kantine zaten tjokvol in de pauze. Na de wedstrijd brak de zon gelukkig door en kon het feest echt beginnen; DJ Henri slingerde zijn muziek aan en er was een gastoptreden van zanger Danilo Wattez. Wat een feest en gezelligheid, niet normaal. Het voetbal was niet top vandaag, maar gelukkig werd dit ruimschoots gecompenseerd door het feesten, dat kunnen we wel bij Zuidwolde!

De mensen wilden/gingen niet naar huis en bleven nog lang plakken. Gedurende de dag zijn er veel foto’s gemaakt door huisfotografe Chantal (waarvoor dank) die hieronder te bekijken zijn. Iedereen nogmaals bedankt voor de komst en in het bijzonder dank aan de Supportersvereniging VV Zuidwolde voor de geweldige organisatie. Ons jubileumjaar is hiermee ingeluid, omdat organiseren veel tijd en energie vergt zullen we op meerdere momenten terugkomen met feestelijkheden in het teken van het 75-jarig bestaan van de club. Wordt vervolgd!

Klik hier om de foto’s van zondag 25 september te bekijken.