Algemene Ledenvergadering

Geschreven op 07 april 2015 door Mariette Buning

Beste leden,

Hierbij nodigen wij u uit voor de Algemene Ledenvergadering (ALV) op woensdag 22 april 2015 om 20.00 uur in ons clubhuis. Deze vergadering zal in het teken staan van het voorstel fusieplan voetbal Zuidwolde, opgesteld door de FBC. Het bestuur benadrukt dat het voor een fusie van ZZVV en VV Zuidwolde met integratie van JVZ is, maar dat aan het huidige voorstel geen goedkeuring is verleend door het bestuur van VV Zuidwolde. Op de onderdelen financiën, accommodatie en de keuze van de speeldag is geen akkoord gegeven. Als bestuur vinden wij het belangrijk dat de leden hun stem kunnen laten horen.

Het rapport kunt u downloaden via onderstaande link en kan ook opgevraagd worden door een e-mail te sturen naar info@vvzuidwolde.nl

De agenda voor de ALV van woensdag 22 april 2015 is als volgt:
1. opening vergadering en vaststelling agenda door voorzitter
2. bericht van verhindering en tekenen presentielijst
3. ingekomen stukken
4. toelichting fusieplan
5. standpunt bestuur
6. stemming
7. sluiting vergadering

Toegang tot de ALV hebben alle leden van onze vereniging; leden zijn: alle spelende senioren-leden, alle spelende jeugdleden en alle overige niet-spelende leden (donateurs). Indien u niet aanwezig kunt zijn, kunt u alleen volmacht verlenen aan een ander lid van onze vereniging (een lid kan maximaal 2 stemmen o.b.v. volmacht uitbrengen).

Met vriendelijke groet,

Namens het bestuur van VV Zuidwolde,

B.G. Kruit, voorzitter

Klik op deze link om het fusieplan te downloaden.

Klik op deze link om de samenvatting te downloaden.