Busje komt zo

Geschreven op 24 maart 2022 door .
Busje komt zo

A.s. zondag gaat niet alleen het eerste met een bus naar een uitwedstrijd, maar ook het derde! Voor de verre reis naar de Noordoostpolder tegen het gerenommeerde FC Kraggenburg 2, dat een paar plekken onder hun staat in de stand. Bovendien loopt er nog heel wat verborgen talent rond bij het 3e team van VV Zuidwolde, daar zult u nog versteld van staan. Het is daarom wel eens goed dat deze mannen wat extra in de belangstelling komen te staan.

De bus vertrekt tegen 9.30 uur (let wel; zomertijd!) vanaf het sportpark en zit al aardig vol met vrouwen, kinderen, bekenden en uiteraard de spelers. Maar er zijn nog een paar plekken over. Er wordt tevens gezorgd voor de inwendige mens, dus u kunt ‘aan boord’ ontbijten met lekkere broodjes etc.  Aanvang wedstrijd 11.00 uur.

De terugreis zal er muziek en wat andere koude versnaperingen aanwezig zijn. Dus denkt u, dat is nou eens wat anders dan het eerste, dan bent u hierbij van harte uitgenodigd om mee te gaan. Bel dan Jari van de Water 06-180 970 73 kosten € 10,- pp incl. hapjes en drankjes. Mooi weer en gezelligheid gegarandeerd. Tot zondagmorgen!