Doe jij mee namens onze vereniging aan de Noaberspelen? Geef je nu op!

Geschreven op 05 juni 2019 door V.V. Zuidwolde
Doe jij mee namens onze vereniging aan de Noaberspelen? Geef je nu op!

Wij zoeken jou!                                                                                        Wij zoeken jou!

ZKC’19 organiseert vanwege haar 100-jarig bestaan de Naoberspelen. Wij als VV Zuidwolde doen hier ook aan mee.

Wij gaan met de andere sportverenigingen de strijd aan in de volgende sporten:
28 augustus Volleybal en badminton
29 augustus: Korfbal, tennis en voetbal (voetbal en tennis vinden tegelijkertijd plaats)
Minimale leeftijd deelname is: 17 jaar en je moet lid of verbonden zijn aan de VV Zuidwolde.

De Naoberspelen worden gehouden op woensdag- en donderdagavond 28 en 29 augustus 2019, vanaf 19.00 uur.

Ook gaan wij met een team klaverjassen op woensdag 28 augustus 2019 tegen de andere verenigingen. Hiervoor zoeken wij 6 personen. En ook wordt er een sportquiz gehouden op donderdag 29 augustus. Hiervoor zoeken wij 4 tot 6 personen.

Geef je hierbij dus op voor 10 augustus 2019 en vermeld aan welke sporten je mee wil doen !
Je kan een mail sturen naar:  Info@vvzuidwolde.nl                 of,
Stuur privé bericht naar onze Facebookpagina en wij nemen contact met je op.

Zet je naam + telefoonnummer en de sport waar je aan mee wil doen in de e-mail of het facebookbericht.

Na de aanmeldingen gaan wij de teams samenstellen en ontvang je van ons een bericht aan welke sport jij namens de VV Zuidwolde meedoet.