Erik Hegen nieuwe hoofdtrainer

Geschreven op 09 januari 2022 door Bestuur VV Zuidwolde
Erik Hegen nieuwe hoofdtrainer

Erik Hegen wordt met ingang van het seizoen 2022-2023 de nieuwe hoofdtrainer van de VV Zuidwolde. De 51-jarige trainer volgt daarmee Harry Warmelink op, die na drie seizoenen heeft aangegeven ons te willen verlaten.

VV Zuidwolde ziet in Erik een prettige en ambitieuze trainer, die precies weet wat hij wil. In de gesprekken met Erik kwam duidelijk naar voren dat hij een trainer is die ook goed past bij de selectie van VV Zuidwolde. Erik is al een bekend gezicht op de club, aangezien hij de laatste twee jaar actief was als trainer van Zuidwolde 2. Deze ervaring, kennis en betrokkenheid zijn waardevol en gaven in de gesprekken de doorslag. Daarnaast voetbalde Erik Hegen lang geleden zelf in de selectie van VV Zuidwolde, in de jaren ‘90 volgde een overstap naar VV Hoogeveen en Achilles ’94 om het op een hoger niveau te proberen.

Inmiddels heeft Erik, in het bijzijn van Bert Kruit (voorzitter), zijn contract getekend bij de VV Zuidwolde, waar hij per 1 juli 2022 als hoofdtrainer aan de slag zal gaan.

Wij wensen Erik veel succes toe.