Erik Hegen trainer van Zuidwolde 2

Geschreven op 12 februari 2020 door Bestuur VV Zuidwolde
Erik Hegen trainer van Zuidwolde 2

Zuidwolde - Het bestuur van VV Zuidwolde is verheugd te kunnen melden dat Erik Hegen (49 jaar) het komende seizoen de nieuwe trainer is van Zuidwolde 2. Erik Hegen is geboren en getogen in Zuidwolde en is natuurlijk geen onbekende voor onze vereniging, in zijn jeugd leerde hij bij VV Zuidwolde het voetballen, daarna werd hij opgepikt door VV Hoogeveen en Achilles ’94, keerde terug bij VV Zuidwolde en sloot hier zijn actieve voetbalcarrière af. Erik Hegen zal het trainersduo Jan Jabben en Jan Spijkerman opvolgen. Erik is gediplomeerd en ambitieus, hij heeft trainerservaring opgedaan bij o.a. VV De Weide, als trainer van JO19 en als assistent trainer bij De Weide 1. VV Zuidwolde heeft er vertrouwen in dat met het aanstellen van Erik, in de breedte de continuïteit en de kwaliteit voor de club gewaarborgd is. Wij heten Erik een bijzonder welkom op de club en wensen hem veel succes en plezier met deze nieuwe uitdaging.