Gerald Kreuze geslaagd

Geschreven op 14 juni 2021 door Bestuur VV Zuidwolde
Gerald Kreuze geslaagd

Vrijdagavond heeft Gerald Kreuze zijn diploma KNVB UEFA B/Trainer Coach II gehaald.  Voor Gerald een bloemetje en een staande ovatie. Wat een mooi bericht en wat zijn we allen trots! Gerald stak er veel energie in en had het er afgelopen jaar best druk mee. Weer te moeten leren was wel wennen, maar Gerald gebruikte de coronatijd nuttig. De opleiding duurde ongeveer een jaar en bestond uit een theorie deel en een verplichte stage. Deze werd doorlopen op eigen club, waarbij hij nieuwe trainingsstof oefende met de selectie. Hierbij dank aan stagebegeleider Harry Warmelink en ook dank aan alle spelers voor hun enthousiasme, betrokkenheid en toewijding.

Afgelopen vrijdag 11 juni was Geralds eindexamen. Onder toeziend oog van de KNVB-examinator werd ‘s middags het theorie examen afgelegd, in onze kantine. Tussendoor werd er gegeten, wat verzorgd was door Petite Mangerie. Tegen 19.30 uur begon het praktijk eindexamen met de selectie op het hoofdveld. Daarna volgde nog een lange evaluatie en werd er door de rest in spanning afgewacht. Tegen half 10 kwam het fantastische nieuws. Gerald was enorm opgelucht en uiteraard heel blij. En wat zijn we met z‘n allen blij voor hem! Met dit diploma mag Gerald nu zelf een tweede klasse trainen. Gerald, namens de club nogmaals van harte gefeliciteerd!