IN MEMORIAM

Geschreven op 29 maart 2016 door Mariëtte Buning
IN MEMORIAM

Heden bereikte ons het droevige bericht, dat onze oud-speler TERRY VAN DE BELT (30 jaar) veel te vroeg  is overleden. Terry van de Belt - afkomstig  van de voetbalvereniging DOS '63 - kwam via de jeugd van ZVC 1998  (eerste samenwerkingsovereenkomst bij de A- en B-jeugd  tussen de voetbalverenigingen VV ZUIDWOLDE, VVAK en DOS '63) uiteindelijk uit voor de voetbalvereniging ZUIDWOLDE, alwaar hij vele jaren deel uitmaakte van de A- en B-selectie van de VV Zuidwolde. Hij stond ook mede aan de basis van de vele successen, die de voetbalvereniging Zuidwolde in die periode heeft behaald. Terry van de Belt stond bekend als technisch zeer begaafde speler, die veelal in de defensie dan wel op het middenveld opereerde.

Een ieder van ons heeft Terry als een zeer aimabel mens ervaren. Hij heeft tot en met het seizoen 2013/2014 gevoetbald bij de VV Zuidwolde. De VV Zuidwolde is dankbaar wat Terry voor de club heeft betekend. In hem verliezen we iemand met een groot hart voor het voetbal in het algemeen maar voor Zuidwolde in het bijzonder. Wij wensen de familie Van de Belt veel sterkte toe.

Voor diegenen die Terry de laatste eer willen bewijzen a.s. vrijdag 1 april; we verzamelen om 14.30 uur op het parkeerterrein van sportpark Woltingeslag in Zuidwolde en kunnen gezamenlijk naar de kantine van VV Dos’63 in Linde rijden om afscheid te nemen van Terry.

Bestuur VV Zuidwolde