Jordy Fieten winnaar ‘gatendoek schieten’ Oranjemarkt

Geschreven op 27 april 2018 door Mariette Buning
Jordy Fieten winnaar ‘gatendoek schieten’ Oranjemarkt

Tijdens de gezellige Oranjemarkt van afgelopen donderdagavond was het een drukte van jewelste bij de stand van de Voetbalvereniging Zuidwolde, op de kruising Hoofdstraat/Schoolstraat. Heel veel jongens, mannen en ook meisjes wilden hun voetbalkunsten (proberen te) tonen en mochten drie ballen schieten en proberen door de gaten te mikken. Van ongeveer half 7 tot 9 uur ‘s avonds werden er honderden pogingen gedaan. Lange tijd leek Elvis Visser de winnaar te worden met maar liefst 13 punten, maar bijna letterlijk bij het sluiten van de markt kwam daar Jordy Fieten aan met zijn moeder en 2 broertjes. Hij wist een score van 15 punten neer te zetten en is daarmee de uiteindelijke winnaar. Jordy gefeliciteerd, er zal dit weekend contact met je worden opgenomen voor een mooi voetbalshirt van je club naar keuze.

Hieronder nog de top drie, waarbij veel spelers gelijk op de derde plaats eindigden:

1. Jordy Fieten                       15 punten
  2. Elvis Visser                        13 punten
  3. Sem Pronk                         10 punten

Joris Linthorst                   idem

Martijn Benjamins             idem

Nick Bruins                       idem

Leon Kreuze                     idem

Yannick Ruitenberg          idem

Rainer Visser                   idem

Ramon Tigelaar               idem

Henk Zanting                   idem

Pieter Waleed                  idem

Mochten er fouten in de spelling van de namen zijn gemaakt, bij voorbaat excuses.