Kennisquiz

Geschreven op 24 december 2020 door .
Kennisquiz

Hallo voetbalvrienden,

Zoals beloofd hierbij de coronaproof kennisquiz over het rijke verleden van de VV Zuidwolde. Het leek ons een leuke manier om in deze wat saaie dagen toch nog met voetbal bezig te zijn. De quiz bestaat uit een invulformulier dat u kunt invullen via deze link en dan kunt verzenden. Lees de vragen rustig door en er is steeds maar een antwoord goed. U kunt de antwoorden tot uiterlijk zondagavond 27 december 22.00 uur insturen, alleen inzendingen onder eigen naam.

Voor de winnaar(s) zijn er enkele leuke prijzen. Bij gelijke score wordt er naar de tijd van inzending gekeken, in dat geval heeft de eerst ingezonden gewonnen. Succes en veel plezier!

NB In de quiz komen namen voor van reeds overleden personen. We hopen niet dat we daarmee iemand kwetsen. U moet het meer zien als eerbetoon voor wat zij voor de club betekend hebben.