Nieuw scorebord geplaatst

Geschreven op 26 september 2017 door Tjisse Noordhuis
Nieuw scorebord geplaatst

Op dit moment wordt er gewerkt aan een update van de omroepcabine. Het houtwerk aan de voorzijde is in zeer slechte staat en ook het scorebord heeft zijn beste tijd gehad. Menigeen zal wel zijn opgevallen dat er digits weg gevallen zijn. De voorzijde van de omroepcabine wordt voorzien van een kunststof paneel met deur-kantelraam. Boven dit paneel is er ruimte voor een nieuw scorebord. Dit scorebord kan vanaf afstand bediend worden en is dan ook bedoeld om tijdens alle wedstrijden op het hoofdveld te kunnen gebruiken. Als het budget het toelaat, zullen er drie afstandsbedieningen komen.

Verder is het de bedoeling om het geluid op het sportpark te verbeteren. Het onderzoek hiervoor is gedaan en de verenigingen zijn in afwachting van de resultaten om verder stappen te ondernemen.

Deze aanpassing t.a.v. de omroepcabine is mogelijk gemaakt door Zakenplein Zuid. Zij blijven als opdrachtgever/sponsor op de hoogte van de vorderingen.

ZZVV en vv Zuidwolde