Programma komend weekend

Geschreven op 18 maart 2022 door .
Programma komend weekend

Komend weekend is er weer een bomvol programma voor de diverse teams van de VV Zuidwolde. Het begint vanavond al in Hardenberg. Daar speelt het 35+ team eerst tegen het plaatselijke Hardenberg ’85 en daarna tegen twee oude bekenden, VVAK en ZZVV.

Dan de zondag. Het tweede moet uit naar de koploper, Valthermond. Vooralsnog geen gemakkelijk klusje. Mede omdat het zonder de geschorste Jeffrey moet spelen. Laten we hoog inzetten en hopen op een gelijkspelletje? Het derde speelt met veel zelfvertrouwen na de overwinning van vorige week. Thuis ontvangen ze FC Kraggenburg 2. Gezien de stand moet hier toch ook wat te halen zijn. Het vierde moet uit naar de Balk, tegen het plaatselijke tweede. Laten we hopen dat de mannen compleet zijn en een puntje of meer mee naar huis nemen. Het vijfde tenslotte heeft het lastig dit seizoen. Zondag ontvangen ze Ruinen 5 die onder hun staat in de stand. Hier moet toch ook iets te halen zijn zou je denken.

Op zondagmiddag speelt dan het eerste na drie wedstrijden eindelijk weer een thuiswedstrijd en wel tegen de VV Dalen. Tijdens de uitwedstrijd tegen de roodwitten zakte het eerste door het ijs aldaar. Laten we hopen dat het team uit is op revanche. In de laatste wedstrijden is er trouwens meer balbezit dan de tegenstanders, maar de doelpunten vallen nog een beetje moeilijk. Het omslagpunt kan daarom niet ver weg zijn.

Mannen, veel plezier en succes.