Protocol bestuurskamer thuiswedstrijden

Geschreven op 16 september 2020 door Bestuur VV Zuidwolde
Protocol bestuurskamer thuiswedstrijden

In verband met de coronamaatregelen zijn wij genoodzaakt te melden dat er een beperkt aantal personen kan worden toegestaan in de bestuurskamer tijdens de thuiswedstrijden van Zuidwolde 1. Om de 1,5 meter afstand te houden is er een maximum van zes personen vastgesteld. Naast de scheidsrechter, zouden we van onze gastteams één bestuurslid, de hoofdtrainer en de leider kunnen ontvangen in de bestuurskamer. Namens VV Zuidwolde zal er ook een beperkte bezetting aanwezig zijn in de bestuurskamer. Excuses, dat het wat ongastvrij overkomt maar op dit moment kunnen we niet anders.

Bezoekers sportpark

Voor de bezoekers vanaf 18 jaar geldt de 1,5 regel, daarnaast gelden ‘buiten’ maximum aantallen van 250 toeschouwers, die tegelijk aanwezig mogen zijn op de accommodatie zonder reservering en gezondheidscheck. Met betrekking tot de horeca geldt dat alle bezoekers (m.u.v. afhaal) aan de kantine zich dienen te registreren (incl. gezondheidscheck). Dit kan op de lijsten aldaar. De lijsten worden 14 dagen bewaard uitsluitend ten behoeve van een mogelijk bron- en contactonderzoek, daarna worden ze vernietigd. Tevens dient zowel op het terras als in de kantine iedereen een zitplaats te hebben en de overige geldende maatregelen (afstand houden, looproutes etc.) in acht te nemen.