Sponsor-evenement vrijdag 25 november

Geschreven op 02 december 2022 door .
Sponsor-evenement vrijdag 25 november

Hierbij een kleine sfeerimpressie van het netwerk- en sponsorevenement dat afgelopen vrijdag gehouden werd in de kantine van VV Zuidwolde.

Om 16.00 uur kwamen de eerste gasten binnen en tegen 16.30 uur opende voorzitter Robert van Dijk namens organisator Zakenclub Plein-Zuid deze vrijdagmiddagborrel en introduceerde de hoofdgast Gertjan Verbeek met zijn vaste sidekick Eddy van der Ley. Van der Ley is een vlotte prater en kan smakelijk vertellen over voetbal en heeft een ijzersterk geheugen. Hij stelt Gerjan Verbeek diverse prikkelende vragen over het heden en verleden van het voetbal. De zaal luisterde geamuseerd en hing aan zijn lippen. Om 17.00 uur werden de microfoons opzij gelegd en werd het geluid van de tv/beamer aangezet en volgde de eerste helft van Nederland-Ecuador, de tweede poulewedstrijd. Gelukkig kwam Nederland al snel voor en zat de sfeer er gelijk goed. In de pauze ging het geluid uit en namen de twee gasten uit Overijssel weer het woord. Ondertussen was er een werkelijk fantastisch stamppot buffet klaar gezet door Van de Belt catering. Daarover was iedereen het eens; zelden zo lekker gegeten; met lekkere worst, gehaktballetjes en uiteraard speklapjes. De tweede helft werd met een volle maag bekeken en helaas zakte Nederland naar een vrij bedenkelijk niveau en dat was ook Gertjan Verbeek niet ontgaan; "Zo wordt Nederland echt geen wereldkampioen, wat een gebrei achterin zeg” was de strekking van zijn relaas.

Toch was het bijzonder gezellig, de gasten ontvingen een presentje en werden bedankt door voorzitter Van Dijk. Namens VV Zuidwolde nogmaals de complimenten aan Zakenclub Plein-Zuid voor de fantastische avond. Het bleef nog lang gezellig in de kantine. Als laatste nog een bedankje aan de selectie van het eerste voor de bediening van de bar.