Sponsoravond met Jan van Halst

Geschreven op 05 maart 2017 door PR- en Sponsorcommissie VVZuidwolde
Sponsoravond met Jan van Halst

Donderdag 11 mei a.s. zal gastspreker Jan van Halst ten behoeve van een sponsor-avond (alleen voor genodigden) naar ons clubhuis komen.

Het programma van de sponsoravond ziet er als volgt uit:

18.30 uur ontvangst met koffie en thee

19.00 uur presentatie verbouwing sportkantine

20.00 uur gastspreker Jan van Halst

20.45 uur pauze

21.00 uur gastspreker Jan van Halst

22.15 uur afsluiting door voorzitter Bert Kruit met een hapje en drankje

Jan van Halst - ex-voetballer en een vooraanstaand voetbalanalist. Begon zijn loopbaan bij FC Wageningen, maar beleefde zijn doorbraak bij FC Twente, als verdedigende middenvelder. Groeide in Enschede op grond van zijn onverzettelijkheid en overzicht uit tot een belangrijke speler voor de ‘balans’. Verdiende in 1999 een transfer naar Ajax en sloot zijn carrière in 2003 af bij Vitesse. Werkte vervolgens tot 2012 als commercieel manager en manager algemene zaken bij zijn ‘grote liefde’ FC Twente en manifesteerde zich daarnaast als voetbalanalist bij diverse omroepen en werkte als commercieel directeur bij het internationaal sportmarketingbureau, Lagadere Sports. Keert komend seizoen bij FC Twente terug op het oude nest als commercieel en technisch directeur en maakt deze zomer ook de overstap van FOX Sports naar Ziggo Sport als voetbalanalist bij Champions League-wedstrijden en die van de buitenlandse topcompetities.

Organisatie: PR- en Sponsorcommissie VV Zuidwolde.