Stem nu!

Geschreven op 04 oktober 2021 door .
Stem nu!

Stemmen vanaf vandaag mogelijk!

Beste leden en supporters,

De VV Zuidwolde doet dit jaar weer mee met de Rabobank-actie "Rabo Clubsupport".  De Rabo Clubsupport actie is een initiatief van de Rabobank om lokale verenigingen financieel te steunen. Als lid van de Rabobank bepaal jij welke club een financiële ondersteuning ontvangt. Kortom: jouw stem is geld waard! Als je bankrekeninghouder bij de Rabobank bent én lid bent van de Rabobank kun je je stem uitbrengen. Dit jaar kan je niet meer middels een stemkaart stemmen maar makkelijk via de Rabobank bankierenapp. De opbrengsten uit deze actie komen ten goede aan het voetbal in Zuidwolde.

Om te stemmen via de Rabobank bankieren app dien je de volgende stappen te volgen:

1. Log in op je Rabobank bankieren app;

2. Klik op “Zelf regelen”

3. Klik op “Lidmaatschap” (Als je nog geen lid bent van de Rabobank, kun je gratis lid worden door te klikken op “ik doe mee”; hieraan zijn geen kosten verbonden)

4. Klik op “Clubsupport”

5. Zoek de verenigingen op waar je op wilt stemmen (minimaal 3 en maximaal 5 verenigingen). Onze vereniging kun je vinden als Voetbalvereniging Zuidwolde.

6. Nadat je verder hebt geklikt kun je maximaal 2 stemmen uitbrengen bij de verenigingen die je in voorgaande stap hebt geselecteerd.

7. Hierna kun je de stemmen uitbrengen en bevestigen.

Wij stellen het op prijs dat je een stem uitbrengt op VV Zuidwolde. Je kunt stemmen van 4 oktober 2021 tot 25 oktober 2021.

Hierbij de link

Alvast bedankt voor de medewerking!

Voetbalvereniging Zuidwolde