Uw stem is geld waard

Geschreven op 26 september 2019 door .
Uw stem is geld waard

Wij doen dit jaar mee aan Rabo ClubSupport (voorheen RabobankClubkasCampagne). En elke stem is geld waard! Kunnen wij rekenen op die van u? Kijk dan snel op Rabobank.nl/clubsupport

Met het landelijke initiatief Rabo ClubSupport steunt de Rabobank lokale clubinitiatieven. Als lid van de Rabobank heeft u hier een belangrijke stem in, naar rato van de uitgebrachte stemmen wordt het beschikbare bedrag onder de deelnemende clubs verdeeld. Elke vereniging of stichting kan meedingen naar een financiële bijdrage.

Wanneer en hoe?

Rabo ClubSupport is begin juni 2019 begonnen met een oproep aan de stichtingen en verenigingen om mee te doen, uiteraard is dat al gedaan. Het enige wat u hoeft te doen is uw stemcode bewaren en vanaf 27 september tot 11 oktober 2019 uw stem uitbrengen op onze club. Check nu alvast of u lid bent van de Rabobank, in september valt het Rabobank magazine 'Dichterbij' bij u in de bus met daarin uw stemcode! Houd uw brievenbus dus in de gaten.