VACATURES VV Zuidwolde (m/v)

Geschreven op 18 februari 2019 door .
VACATURES VV Zuidwolde (m/v)

Dit seizoen heeft onze leider Jan Remmelts van VV Zuidwolde zondag 1 aangegeven dat hij stopt met het leiderschap, dus voor het seizoen 2019-2020 zijn we op zoek naar een leider voor ons eerste elftal, die aanspreekpunt is voor onze trainers om alle randactiviteiten rond het 1e elftal op zich te nemen en te coördineren.

Ook onze assistent scheidsrechter Henk Duinkerken heeft aangegeven dat dit mogelijk zijn laatste seizoen is als vaste assistent scheidsrechter bij ons eerste elftal, dus ook voor deze functie hebben we een vacature voor het nieuwe seizoen om ons eerste elftal te begeleiden tijdens beker- en competitiewedstrijden en vriendschappelijke wedstrijden.

Tevens zijn we voor het seizoen 2019-2020 op zoek naar een extra verzorger om bij toerbeurt met onze huidige verzorger Henk van den Berg ons eerste elftal te verzorgen tijdens wedstrijden en om de beurt op trainingsavonden van het eerste op dinsdag en vrijdagavond als verzorger op te treden voor al onze voetballende leden.

Reacties kunt u sturen naar info@vvzuidwolde.nl