Van de voorzitter

Geschreven op 01 januari 2022 door .
Van de voorzitter

Beste leden, vrijwilligers, sponsoren en supporters,

Normaal staan we aan het begin van ieder nieuwjaar op de eerste zondag in een volle kantine, waarbij we elkaar de handen schudden, de beste wensen uitspreken en het glas met elkaar heffen. Ik mag een speech houden en we kijken terug en we blikken al vooruit wat er nog komen gaat.

Wat ik nooit had durven denken, is dat we niet elkaar de handen schudden, niet even lekker kunnen ballen, kopje erwtensoep eten, niets van dit alles, de club is gesloten! We zitten midden in een lockdown en hetgeen wat ons juist verbindt kan op dit moment helaas niet. De kantine is dicht, de velden zijn leeg en "we verlangen meer dan ooit weer terug naar het normaal". Het is niet alleen het voetbal, het is ook de gezelligheid die we missen en andere activiteiten die ons met elkaar verbinden. Bestuurlijk vergaderen we nog wel met elkaar, maar de agenda wordt wel steeds korter.

We kunnen gelukkig zijn met de steun en loyaliteit van onze leden en sponsoren, we hebben in Buning BV een hele trouwe hoofdsponsor. Daarnaast hebben we ons ingezet om via verschillende acties en subsidies geld voor de club te genereren. Door de steun van de leden, vrijwilligers en sponsoren kunnen wij financieel overleven. VV Zuidwolde blijven ondersteunen geeft ons kracht en dit hebben we nodig voor de toekomst. We moeten het doen met elkaar! Dank voor alle steun!

Hoelang dit gaat duren blijft onduidelijk, ik weet niet of wij elkaar snel weer mogen spreken?

Hopelijk kunnen we binnenkort weer discussiëren over niets en kunnen wij weer genieten van onze sport. Want een vereniging verenigt, vv Zuidwolde verenigt en dat is waar het om gaat!

Alle goeds toegewenst voor de komende periode!

Bert Kruit

Voorzitter vv Zuidwolde