Verslag - Algemene Ledenvergadering

Geschreven op 09 juni 2014 door

Geachte leden,

Afgelopen woensdag is er om 20.00 uur een ALV gehouden in het clubhuis van VV Zuidwolde. Deze ALV stond in het teken van de bespreking van het rapport van de onderzoekscommissie inzake de fusie van de voetbalverenigingen VV Zuidwolde en ZZVV met daarbij de integratie van JVZ.

Na de bespreking van het rapport, met her en der wat vragen en kanttekeningen, werd er aansluitend gestemd over het aanstellen van een fusiebegeleidingscommissie die verder (inhoudelijk en praktisch) uitvoering zal geven aan het rapport van de onderzoekscommissie. De stemming over het definitieve fusiebesluit kan vervolgens in januari 2015 gehouden worden.

De uitslag van de stemming was als volgt:

• Opkomstpercentage: 28%
  • Aantal stemmen: 106 (incl. 49 volmachten)
  • Voor: 91 (86%)
  • Tegen: 15 (14%)
  • Blanco: 0

Bovenstaande uitkomst betekent dus dat er een Fusiebegeleidingscommmissie in het leven geroepen gaat worden die een compleet plan gaat uitwerken waarin alle details beschreven gaan worden.

Nadere informatie volgt.

Klik hier om de samenvatting van het rapport van de onderzoekscommissie te bekijken / downloaden.