Voorbeschouwing POWERVROUWEN - Vrijdagavond a.s. op Woltingeslag

Geschreven op 03 april 2018 door Bert Brontsema
Voorbeschouwing POWERVROUWEN - Vrijdagavond a.s. op Woltingeslag

VROUWEN 1 en VROUWEN 2 gaan "de wei in"

Komend weekeinde (vrijdagavond a.s.) barst ook het vrouwenvoetbal weer helemaal los. Zowel het VROUWEN 1- team, alsmede het VROUWEN 2-team gaan komende vrijdagavond weer "de wei in". Het VROUWEN 1-team speelt vrijdagavond op WOLTINGESLAG. Aanvang 19.30 uur. Het nieuwe VROUWEN 2-team speelt op het sportcomplex van RAPTIM en CSVC (Coevorden) haar eerste serie wedstrijden.

Gaat ons Powervrouwen1-team weer voor het kampioenschap?

Het POWER-VROUWEN 1-team werd afgelopen najaar kampioen in haar poule. Dat betekent promotie naar een hogere klasse en dus meer weerstand. Gaan ze weer voor het kampioenschap. Natuurlijk. In de voorjaarscompetitie speelt ons Vrouwen 1- team derhalve tegen de standaardteams van ELIM VR.1, VIOS VR. 1 en RAPTIM VR. 1. Vrijdagavond a.s. is de "Kick-off" op de thuisbasis "Woltingeslag". Aanvang 19.30 uur en na afloop "bal na".

Fonkelnieuw VROUWEN 2-team gaat naar Coevorden

Het nieuwe vrouwen-2-team speelt vrijdagavond op sportpark "De Klinkenvlier" (terrein van v.v. RAPTIM en CSVC) haar eerste serie wedstrijden. De 1e wedstrijd is om 19.50 uur tegen het CSVC VR. 2. Daarna volgt een wedstrijd tegen NKVV Vrouwen 3-team om 20.10 uur. Om 20.30 uur volgt het duel tegen Zandpol vr. 1-team. Tot slot om 20.50 uur een duel tegen SVV'04 Vrouwen 2 team.

Het bestuur van VV Zuidwolde wenst onze beide vrouwenteam veel succes toe.