Zondag 17 januari Derby Day

Geschreven op 09 januari 2016 door Mariëtte Buning

Update dd 16/1/2016; let op: gewijzigd programma in verband met slechte weersomstandigheden, zie lees meer.

Op zondag 17 januari a.s. organiseren de voetbalverenigingen VV Zuidwolde en VV Ruinen, de Zuidwolde-Ruinendag. Op deze dag spelen zowel dames- als heren seniorenteams wedstrijden tegen elkaar. We willen er een gezellige dag van maken, waarbij voetbal en plezier hoog in het vaandel staan; voetbal, kindervermaak en een verloting georganiseerd door de gezamenlijke supportersverenigingen. Kortom, er zijn de gehele dag activiteiten op sportpark Woltingeslag in Zuidwolde. Speciaal voor deze dag wordt er een grote pan snert gekookt en na afloop van Zuidwolde 1 - Ruinen 1 is er gezellige muziek verzorgd door dj Paul Smid.

VV ZUIDWOLDE – VV RUINEN

Sportpark Woltingeslag is geopend vanaf ca. 9.30 uur

Let op gewijzigd programma; vanwege slechte weersomstandigheden zullen alle wedstrijden plaatsvinden op kunstgras, de wedstrijden worden achter elkaar gespeeld in 2 x 30 minuten m.u.v. de dames en het 1e .

Programma: aanvangstijden gewijzigd!                    Veld                Tijd               Kleedkamers

10.00 uur Zuidwolde 5 -  Ruinen 5                         kunstgras           2 x 30  min.                  5 en 7

11.00 uur Zuidwolde 4 – Ruinen 4                         kunstgras           2  x 30 min.                  1 en 3

12.00 uur Zuidwolde 3 – Ruinen 3                         kunstgras           2 x 30 min.                   2 en 4

13.00 uur Zuidwolde 2 -  Ruinen 2                         kunstgras           2 x 30 min.                   5 en 7

14.00 uur Zuidwolde dames – Ruinen dames        kunstgras            (2x  7 x 7)                       JVZ

14.45 uur Zuidwolde 1 – Ruinen 1                         kunstgras            2 x 45 min.                   8 en 6

Laten we hopen dat het weer mee zit, VV Zuidwolde ziet dan ook uit naar zondag de 17e. Iedereen is van harte welkom en we gaan er samen een gezellige dag van maken!

Bestuur VV Zuidwolde