Geschreven op 12 november 2014 door Tim Schonewille

Zuidwolde 4 - HOC 4 = 8-1

10 November zondagmorgen, weer vroeg uit de veren voor de 7de competitie wedstrijd van het seizoen. Iedereen pakt zijn spullen en gaat naar de kantine en neemt een bakje koffie. Ondertussen haalt Silvano de tenues van de lijn en komt ook onze kant. Iedereen heeft de heerlijke overwinning van 6-2 tegen WKE nog in gedachten. We zijn er klaar voor en gaan voor de 7de overwinning!

En dan gaat het toch echt gebeuren. HOC 4 staat op het progamma. Iedereen
loopt zich warm. Nog even wat balgevoel op doen. En weer terug naar de kleedkamer.

De opstelling van vandaag:
Keeper: Richard, Achterhoede: Jos, Bart, Remon, Jarno Middenveld: Eelke, Sjaak, Herni Voorhoede: Stefan, Silvano, Tim. Erwin en Jarno als wissel.

10:00, De wedstrijd kan beginnen. Al snel komen we op een voorsprong met een kopbal van Stefan. We krijgen veel ruimte om het balletje rond te spelen.

Kansen volgen daarop en daar is die dan de 2-0 dankzij Silvano. Een heerlijke pot tot nu toe. HOC heeft weinig in te brengen en we krijgen veel kansen. Vervolgens komt Jos vanuit de achterhoede. Hij stuurt Henri de hoek in en Henri geeft voor.. Bamm 3-0 Silvano!! De beul is weer bezig.

10:45, Rust ondertussen lopen Erwin en Jarno zich warm. Zij komen er in voor Remon en Bart. Nog even wat aanwijzingen van Jan en we kunnen er weer tegenaan.

11:00, De 2de helft is van start. Ondertussen zijn we weer even bezig en we krijgen een penalty mee. Verdiend voor Sjaak, Sjaak knalt rustig de 4-0 binnen. De 5-0 volgt al kort daarna en wordt binnengetikt door Silvano. Het gaat weer lekker met Zuidwolde 4. En dan een voorzetje van Tim.. Silvano kopt koelbloedig de 6-0 binnen. Weer een aanval. Jarno gooit de bal voor en daar staat de beul weer 7-0. Sjaak maakt de laatste aan onze kant tenminste. HOC krijgt nog wat kansjes en maakt een ere treffer. 8-1 Einduitslag. De 3 punten zijn weer binnen tijd voor de 3de helft!