THE GRAND FINALE (EINDFEEST)

Geschreven op 03 april 2024 door Steenbergen
THE GRAND FINALE (EINDFEEST)

THE GRAND FINALE

Bij deze willen wij jullie uitnodigen voor het eindfeest van vv Zuidwolde op zaterdag 25 mei.

Op 16 december 2023 is er een stemming geweest bij vv Zuidwolde en ZZVV over het samengaan van beide clubs. Meer dan 90% van alle stemmers waren hier voor. Dit houdt in dat wij vanaf seizoen 2024/2025 verdergaan als 1 club: FC Zuidwolde.

Maar eerst gaan wij knallend afscheid nemen van vv Zuidwolde. Een fantastische club welke in 1947 is opgericht.

Het programma ziet er als volgt uit:

16.00 uur:       ontvangst genodigden en inloop voor alle belangstellenden

17.00 uur:       officiële opening door de voorzitter

18.00 uur:       hapje

Hierna barst het feest los met zanger Danilo Wattez!

Ook kun je deze dag een collectors sjaal aanschaffen. Een sjaal in onze clubkleuren rood/zwart voorzien van de jaartallen 1947 – 2024. En de prijs; slechts 10 euro.

Geef je snel op via: eindfeest2024@gmail.com Graag even aangeven met hoeveel volwassenen/kinderen je komt en of je een hapje wilt mee-eten. Wil je ook aangeven of je de collectors sjaal wilt bestellen?

We zien jullie graag op 25 mei.

Met vriendelijke groet,

Feestcommissie vv Zuidwolde 2024