Accommodatie

VV Zuidwolde en de jeugdafdeling JVZ bevinden zich op Sportpark Woltingeslag te Zuidwolde. Het complex beschikt over een kunstgrasveld (hoofdveld met overdekte tribune), jeugdstadion, pannakooi en meerdere natuurgrasvelden. Als u ons wilt bezoeken, kunt u het beste Oosterweg 26a Zuidwolde in uw navigatie instellen, aangezien Sportlaantje 4 een veredeld fietspad is.

Het clubhuis van vv Zuidwolde heeft een metamorfose ondergaan. In combinatie met een bouwbedrijf is de verbouwing gerealiseerd in de periode juni 2017 t/m december 2018. De verbouwing werd gefaseerd uitgevoerd, tijdelijk werden hier en daar stofschotten geplaatst. Een en ander vergde soms wat improvisatie maar alles heeft al die tijd gewoon kunnen doorgaan.

De toiletgroep, de keuken, de bar en de kantine zelf zijn aangepakt en compleet vernieuwd. In de kantine is een deel van de vloer verhoogd met zitjes erop met zicht op het hoofdveld. In de laatste fase is er nog een aanbouw met de entree gerealiseerd. De voormuur en het dak zijn verhoogd om het pand meer uitstraling te geven. Niet alleen om het gebouw optisch moderner te maken maar ook de bruikbaarheid vergroten met aandacht voor duurzaamheid en hergebruik van materialen. Muren en beglazing zijn voorzien van moderne materialen en isolatie. Verder een gasloze keuken en energiezuinige ledverlichting. Tevens is er een mooi zonneterras aangelegd met een paar grote parasols, vanaf daar is er magnifiek uitzicht op zowel het hoofdveld als het jeugdstadion. Het doet ons deugd dat de verbouwing mede gerealiseerd is door heel veel vrijwilligers en vakkundige clubmensen die belangeloos hun diensten verleenden.

Meer foto's zie de gallery