Beslissingswedstrijd Zuidwolde 2

Geschreven op 09 mei 2016 door Mariëtte Buning
Beslissingswedstrijd Zuidwolde 2

A.s. donderdag 12 mei is er om 19.30 uur een beslissingswedstrijd van Zuidwolde 2 tegen Steenwijk 2. Wat is de reden van deze wedstrijd zult u denken? Zuidwolde 2 is in de reserve 2e klasse B samen met Steenwijk 2 als tweede geëindigd (ondanks een veel beter doelsaldo dan Steenwijk 2, maar dat telt niet helaas). Beilen 2 is kampioen en promoveert natuurlijk, maar wat de meesten niet wisten, is het feit dat de nr. 2 ook rechtstreeks promoveert! De KNVB heeft daarom een beslissingswedstrijd ingepland donderdagavond op het hoofdveld van FC Meppel. De verliezer van deze wedstrijd is echter nog niet uitgespeeld; die speelt a.s. zondag nog nacompetitie.

Het zou natuurlijk fantastisch zijn als het tweede promoveert naar de reserve 1e klasse. Daarom wil ik een ieder uitnodigen om donderdagavond naar Sportpark Ezinge in Meppel te komen en Zuidwolde 2 aan te moedigen. De bus vertrekt om 18.00 uur vanaf de parkeerplaats Woltingeslag, kosten € 5,- pp en opgeven bij Henri tel 06-220 036 39. Graag tot overmorgen!

Mannen, veel succes!

PS De wedstrijd van VV Zuidwolde 4 - WKE 3  van donderdag 12 mei a.s. wordt uitgesteld naar een nader te bepalen datum.