Bouwjournaal verbouwing kantine

Geschreven op 14 juni 2017 door De Bouwcommissie
Bouwjournaal verbouwing kantine

Vrijwilligers gezocht

De verbouwing van ons clubhuis is begonnen! Er wordt van achteren naar voren gewerkt, te beginnen bij de toiletruimtes en de huidige bestuurskamer. Het meeste sloopwerk van fase 1 en 2 is klaar, de toiletruimtes, de keuken en de bar zijn gesloopt. Inmiddels is het voorbereidende installatiewerk en het stucwerk in de toiletgroep gedaan, zodra de muren droog zijn kan hier het tegelwerk beginnen. De wanden van het invalidentoilet en de nieuwe koeling zijn geplaatst en op dit moment wordt het elektra ten behoeve van de nieuwe keuken aangepakt. Maar……het is nog lang niet klaar en we willen iedereen een kans geven een bijdrage te leveren; want dat is gezellig, het geeft voldoening en we besparen op de uitgaven. Op doordeweekse avonden en de zaterdagen en de dinsdagochtenden is er voortdurend behoefte aan hulp van vrijwilligers, kom gerust langs om te helpen met slopen, sjouwen, opruimen, schilderen, timmeren, montage etc. etc. Trek je oude broek aan en laten we er een samen een mooi project van maken!