Bouwjournaal 3

Geschreven op 27 december 2017 door Mariëtte Buning
Bouwjournaal 3

In ruim drie jaar tijd is de skyline van het voetbalveld in Zuidwolde compleet van aanzien veranderd. Om het even van west naar oost te bekijken, werd er in 2014 begonnen met de aanleg van de pannakooi en vervolgens is uiteindelijk in 2017 gestart met een indrukwekkende verbouwing cq upgrading van het complete clubgebouw van de VV Zuidwolde. Successievelijk werd in diverse fasen de bestuurskamer, toiletgroep, gangen, kasten, keuken, vloer, buitenmuren en uiteraard de kantine compleet  vernieuwd en aanpast aan de eisen van de huidige tijd.

Op 8 januari 2018 zal Bouwbedrijf Huta van start gaan met fase 3, volgens planning zal dit eind maart 2018 klaar zijn. Dit behelst het oostelijke deel van de kantine waarbij het dak wordt verhoogd en de voormuur wordt vernieuwd. Vervolgens staat fase 4 gepland en als allerlaatste zal in het komende jaar ter afsluiting van de verbouwing nog een fraai zonneterras worden aangelegd met uitzicht op zowel het hoofdveld als het jeugdstadion. De VV Zuidwolde kan bijzonder trots zijn op de mensen en op deze fraaie accommodatie en is gereed voor de komende jaren.

Het is bepaald geen sinecure om iedereen (proberen) te benoemen die afgelopen jaar belangeloos en met volle inzet en overgave hebben meegewerkt aan deze ingrijpende verbouwing. Naast de tomeloze inzet van echte clubmensen en diverse vrijwilligers zijn er ook bedrijven geweest die geheel belangeloos en zonder een factuur te sturen hun diensten hebben verleend. Hartverwarmend en allen nogmaals hartelijk dank hiervoor!

Een goede jaarwisseling toegewenst!

Bestuur VV Zuidwolde