Brief bestuur concept fusieplan

Geschreven op 21 februari 2015 door Bert Kruit

Downloaden concept fusieplan

Beste leden van VV Zuidwolde,

Bijgaand ontvangt u het concept fusieplan van de mogelijke fusie van ZZVV en VV Zuidwolde met daarbij de integratie van JVZ.
Het concept fusieplan is de afgelopen maanden onder supervisie van en door de stuurgroep, alsmede de fusiebegeleidingscommissie (FBC) opgesteld. Vele vrijwilligers hebben hier veel (vrije) tijd en energie in gestoken. Wij willen al deze vrijwilligers bij deze hartelijk bedanken voor ieders inzet en bijdrage aan het plan!

Wij verzoeken u het concept fusieplan goed door te nemen en van de inhoud goed kennis te nemen. Het betreft een concept fusieplan, waarbij op 4 maart 2015 alle leden in de gelegenheid worden gesteld tot het stellen van vragen en het doen van opmerkingen aan de FBC. De FBC zal u deze avond aanhoren en te woord staan.

U bent woensdag 4 maart 2015 vanaf 19.30 uur van harte welkom in onze kantine.

Naar aanleiding van de informatieavond van 4 maart 2015 en de reeds ingewonnen informatie bij de besturen van ZZVV, VV Zuidwolde en JVZ zal de FBC vervolgens een definitief fusieplan opstellen. Als lid van onze vereniging kunt u vervolgens medio april een stem uitbrengen op het definitieve fusieplan; uiteraard wordt het definitieve fusieplan nog ter inzage gelegd alvorens de stemming zal plaatsvinden.

Omdat in het concept fusieplan een aantal zaken staan vermeld, die ingrijpende veranderingen teweeg brengen voor onze vereniging (met name de keuze van de speeldag en de veranderingen qua accommodatie), benadrukken wij nogmaals om het concept fusieplan goed door te nemen en uw vragen en/of opmerkingen kenbaar te maken bij de FBC op de informatieavond van woensdag 4 maart 2015 in onze kantine.

Als bestuur vinden we het belangrijk dat onze leden inspraak hebben op de plannen omtrent de fusie en daarom rekenen we op uw komst!

Namens het bestuur van VV Zuidwolde,

B.G. Kruit
voorzitter                                                                                                   NB per 22/2 ’15 update FBC concept fusierapport  geplaatst