Rabobank clubkascampagne

Geschreven op 22 juni 2016 door Bert Brontsema

Geacht vvZuidwolde-lid

Binnenkort (September/Oktober 2016)  doen we als vereniging weer mee aan de Clubkascampagne-actie van de RABO-bank. Dit doen we weer samen met Z.Z.V.V.

De RABO-bank Zuid-West Drenthe verdeelt via  haar leden een bedrag van € 50.000,00 ten bate van de diverse clubkassen. Door samenwerking met Z.Z.V.V.  kunnen we gezamenlijk  een leuk bedrag binnenhalen, wat ten goede komt aan het voetbal in ZUIDWOLDE. Alleen leden van de RABO-bank kunnen deelnemen aan deze Clubkascampagne-actie. Als je alleen een bankrekening hebt bij de RABO-bank ben je echter nog geen lid.

Om zoveel mogelijk geld te gaan binnen te halen voor het voetbal in Zuidwolde doen we een dringend beroep op u om u aan te melden als "lid van de Rabo-bank".

Lid worden van de Rabobank kan heel eenvoudig:

1. U gaat naar de website van de Rabobank (www.rabobank.nl)

2. Onderaan de homepage van de Rabobank ziet u de rubriek: "leden"

3. Klik op de rubriek "leden" en onderaan die bladzijde kunt u zich digitaal aanmelden als "lid van"de RABO-bank.

Op deze wijze kunt u als lid uw stem voor de Clubkascampagne-actie uitbrengen ten bate van het voetbal in Zuidwolde.

Voor uw medewerking hierin alvast onze dank. Binnenkort volgt er nader bericht v ia de website, dan wel  via uw mailbox.