Enquête samenwerking voetbal

Geschreven op 01 december 2014 door FBC
Enquête samenwerking voetbal

Beste spelers van JVZ, v.v. Zuidwolde, ZZVV en niet-spelende leden,
Zoals jullie allemaal weten, werkt de fusiebegeleidingscommissie (FBC) op dit moment hard aan een plan voor een fusie van v.v. Zuidwolde en ZZVV met integratie van JVZ. In 2015 zal de commissie dit plan presenteren.

Een belangrijk onderdeel van het plan zal zijn: op welke speeldag gaan de senioren prestatie-elftallen voetballen bij een fusie? Er zijn drie opties: op zaterdag, op zondag of op beide dagen, zoals nu. De FBC-leden willen graag weten waar jouw voorkeur naar uitgaat en in hoeverre je activiteiten doet of wilt gaan doen voor de jeugdteams. Daarom willen we je vragen om een enquête in te vullen. Deze bestaat uit meerkeuzevragen. Het invullen duurt 1 minuut.

Tip: de kansen en bedreigingen van de bovengenoemde opties zijn samengevat in een overzicht. Het is slim om voor het invullen van de enquête eerst dit overzicht (zie de bijlage) door te nemen!

Klik op deze link om de enquête in te vullen: http://iturl.nl/snNLtc

Je kunt de enquête invullen tot 15 december 2014.

Alvast bedankt voor je medewerking.

Sportieve groet,

De FBC

Hoe werkt het invullen? Kruis bij elke vraag het rondje van jouw voorkeur aan en druk onderaan de pagina op ‘volgende’. Aan het begin van de enquête vul je je naam in en aan het eind is er ruimte voor opmerkingen. Tot slot druk je op ‘verzenden’. Let op: we vragen je naam om te voorkomen dat mensen de enquête vaker dan één keer invullen. Daarnaast willen we graag weten wie er al actief is bij de jeugd van JVZ en/of bereid is activiteiten voor de jeugdteams te gaan doen in de toekomst.

Alleen ingevulde enquêtes met voor- en achternaam tellen mee bij de resultaten.

Open de bijlage