Geen voetbal tot en met 6 april

Geschreven op 24 maart 2020 door Bestuur VV Zuidwolde
Geen voetbal tot en met 6 april

De aanscherpte overheidsmaatregelen (van 23 maart) in de strijd tegen het coronavirus waren aanvankelijk onduidelijk voor de KNVB. Een dag later wordt gesteld dat de maatregelen voor sportverenigingen (horeca en scholen) ongewijzigd zijn gebleven. Sportclubs moeten vooralsnog tot en met 6 april de deuren gesloten houden. De gemeente De Wolden volgt de richtlijnen van het RIVM: sportaccommodaties zijn gesloten en beperk sociale contacten.

Alle voetbalactiviteiten liggen dus tot en met 6 april stil en sportpark Woltingeslag is gesloten, het is niet toegestaan daar een balletje te trappen of verder op te houden. Uiteraard overheerst begrip voor dit besluit, gezondheid gaat immers voor alles. Voetballers, vrijwilligers en supporters reageren begripvol maar realiseren zich ook dat deze onzekere tijd financiële gevolgen kan hebben voor de club.

Wij wachten nadere berichtgeving van de overheid en KNVB af. Mochten er wijzigingen zijn dan houden wij u via deze website op de hoogte.