Gerald Kreuze verlaat VV Zuidwolde

Geschreven op 23 januari 2022 door Bestuur VV Zuidwolde
Gerald Kreuze verlaat VV Zuidwolde

Gerald Kreuze; een man van de club, heeft ervoor gekozen na zeven jaar assistent-trainer te zijn geweest om VV Zuidwolde te verlaten aan het einde van dit seizoen. Gerald werd in 2015 assistent van Jarrisch Keizer en maakte de promotie naar de tweede klasse mee. Vervolgens was Gerald assistent van Bas Bijen. De laatste drie jaren is Gerald assistent van Harry Warmelink in deze periode heeft Gerald zijn diploma TC 2 gehaald met de bedoeling om in de toekomst hoofdtrainer te worden.

Gerald heeft zich altijd volledig ingezet voor onze club en is enorm betrokken en loyaal aan VV Zuidwolde. Wij gunnen hem een goed vervolg in zijn trainersloopbaan en hopen Gerald in de toekomst nog eens terug te zien.