Goed bezochte ledenvergadering

Geschreven op 03 december 2014 door Mariëtte Buning
Goed bezochte ledenvergadering

Penningmeester vv Zuidwolde schrijft andermaal zwarte cijfers
Een goed bezochte algemene ledenvergadering stond vooral in het teken van de mogelijke fusiebesprekingen met zustervereniging Z.Z.V.V.. De fusiebegeleidingscommissie (FBC) gaf op deze avond (27 november 2014) een goed verzorgde presentatie, waarin de stand van zaken vanuit verschillende disciplines/werkgroepen werd besproken.

Omtrent de voortgang van de mogelijke fusie zal binnenkort een enquête worden gehouden.

De leden wordt verzocht om deze enquête in te vullen, zodat een zo goed mogelijk beeld wordt verkregen over de “ins en outs” rondom de fusie.
In het voorjaar van 2015 zal er nadere informatie worden gegeven over de verdere stand van zaken rondom een mogelijke fusie.

Aansluitend op de presentatie van de Fusiebegeleidingscommissie vond de algemene ledenvergadering plaats. In een redelijk strak tempo werd de agenda doorgelopen. Belangrijk was toch wel dat de penningmeester de leden andermaal zwarte cijfers kon “overhandigen.

Met name de gunstige ontwikkelingen in de kantineverkoop (brutowinstpercentage) gaf in algemene zin “de burger/leden veel moed”.”Vervolgens werd de penningmeester décharge verleend.

Aan het eind van de avond werden de jubilarissen nog even in het zonnetje gezet. Op bijgaande foto ziet u v.l.n.r.

Roelie v.d. Beld (40 jaar lid), Erwin de Lange (25 jaar lid), voorzitter Bert Kruit, Lambertus v.d. Belt (40 jaar lid) en Henk Dekker (50 jaar lid).

Op deze foto ontbreken: Roelof Kreuze (25 jaar lid), Henk Hoorn – Dedemsvaart (25 jaar lid) en Rik Gruppen (25 jaar lid)