Grote Clubkas Campagne Rabobank

Geschreven op 19 september 2014 door Gezamenlijke besturen
Grote Clubkas Campagne Rabobank

Beste Leden,

Middels deze brief willen we u, leden van ZZVV en vv Zuidwolde, inclusief onze gezamenlijke jeugd, spelend onder de naam JVZ, benaderen om deel te nemen aan de Grote Clubkas campagne van de Rabobank.
Voor de tweede keer hebben de voetbalverenigingen in Zuidwolde de handen in een geslagen om de clubkassen te spekken. Deze unieke actie mogen we niet voor bij laten gaan. Via deze berichtgeving/schrijven benaderen wij u om uw stem op onze verenigingen uit te brengen.

In het kort zijn de spelregels van de Rabobank als volgt:

De Rabobank Zuid West Drenthe heeft een sponsoractie gestart, waarbij de leden van deze bank een sponsorbedrag mogen verdelen onder de verenigingen in het werkgebied van de bank. Elk lid mag in de periode van woensdag 1 oktober tot en met dinsdag 14 oktober vijf stemmen uitbrengen, waarvan maximaal 2 op één vereniging. U als lid ontvangt vlak voor de stemperiode een persoonlijke ansichtkaart met een unieke code, waarmee u uw stem kunt uit brengen.

Let op: U bent pas lid van de Rabobank als u zich als zodanig bij de Rabobank heeft aangemeld. Heeft u alleen een bankrekeningnummer bij de Rabobank, dan bent u nog geen lid van de Rabobank. Is dit laatste het geval, dan is dit wellicht thans een reden temeer om u ook als lid bij de Rabobank aan te melden.
Zie ook: https://www.rabobank.nl/bedrijven/lokalebanken/zuidwest-drenthe/sponsoring_en_donaties/rabobank_clubkas_campagne/

Omdat u vijf stemmen mag uitbrengen, kunnen we samen 4 stemmen halen. Dit kunt u doen door in de periode van 1 oktober t/m 14 oktober uw stem te geven aan

vv Zuidwolde & ZZVV

Het zal u dan ook niet verbazen dat de opbrengst uit de stemming ten goede komt aan de gezamenlijke verenigingen. Dus uw stemmen komen altijd ten goede aan de voetbalverenigingen.

Wij rekenen op uw stem!!!

Namens de besturen van ZZVV en vv Zuidwolde

B. Kruit                                                      J. Slagter