Harry Warmelink nieuwe hoofdtrainer

Geschreven op 17 januari 2019 door Bestuur VV Zuidwolde
Harry Warmelink nieuwe hoofdtrainer

Het bestuur van de Voetbalvereniging Zuidwolde heeft in overleg met de technische commissie Harry Warmelink als hoofdtrainer benoemd voor het nieuwe seizoen. De 46-jarige Harry Warmelink uit Vriezenveen is op dit moment trainer bij VV DES Nijverdal en heeft bij diverse clubs op 3e klasse niveau getraind. Aan de gesprekken bij de club heeft Harry een goed gevoel overgehouden, gelukkig is dit wederzijds. Zijn jarenlange ervaring als hoofdtrainer, enthousiaste en flexibele houding gaven bij de tc en het bestuur de doorslag. Harry is in het dagelijks leven werkzaam als technisch tekenaar bij IBZ Albergen BV in Albergen. Harry heeft gisteravond, in het bijzijn van Bert Kruit (voorzitter) en Albert Dekker (tc), zijn contract getekend bij de VV Zuidwolde, waar hij per 1 juli 2019 aan de slag zal gaan. Namens het bestuur en de technische commissie heten wij Harry welkom bij onze club en wensen wij hem een prettige samenwerking toe.