HODO 1 - ZUIDWOLDE 1 oefenmatch

Geschreven op 07 augustus 2015 door Bert Brontsema
HODO 1 - ZUIDWOLDE 1 oefenmatch

Seizoensopening 2015-2016
De vakanties beginnen zo langzamerhand naar een eind te lopen en dat betekent, dat de eerste voetbalactiviteiten zich aandienen. Afgelopen zondag startte de A-selectie van vv ZUIDWOLDE met de eerste training onder het nieuwe trainerskoppel Jarrisch Keizer en Gerald Kreuze.
Zondag a.s. start Zuidwolde met de eerste oefenmatch in en tegen HODO 1. Dit is een duel om het EP KUIK nederlagentoernooi. Enkele saillante details zijn, dat beide teams elkaar dit seizoen ook in competitieverband zullen tegenkomen. Daarnaast zwaait oud-trainer van ZUIDWOLDE Jannes de Lange thans de scepter over HODO. De duels tegen HODO hebben in het algemeen een hoog scoringsgehalte.

Afgelopen seizoen verloor Zuidwolde het duel in het EP KUIK-toernooi met 4-2. De beide Zuidwoldiger-treffers werden gescoord door Frans Capellen. In de winterstop van het afgelopen seizoen won ZUIDWOLDE thuis het oefenduel tegen HODO met 3-2. De doelpuntenmakers bij Zuidwolde waren: Bastin Steenbergen, Peter Nijboer en Wessel Buning. Kortom het is zeker de moeite waard om a.s. zondag de wedstrijd op sportpark "'t Hoge Bos" te Hollandscheveld te gaan bezoeken.