Inloopavond Fusie

Geschreven op 14 september 2023 door Fusiecommissie
Inloopavond Fusie

We nodigen je van harte uit om met ons mee te denken én in gesprek te gaan over een gezamenlijke voetbalclub.

De fusiecommissie neemt je graag mee in haar voortgang en toont je alle mogelijkheden van één gezamenlijke voetbalclub. Wat speelt er in de verschillende commissies? Hoe ziet het fusieplan eruit? Dit doen we tijdens een interactieve inloopavond waar elke commissie zijn resultaten deelt.

Zo heeft de cultuurcommissie nagedacht over eventuele logo’s, shirts en namen en onderzoekt de sponsorcommissie de mogelijkheden om het voor bestaande en nieuwe sponsoren extra aantrekkelijk te maken. Zo nemen alle commissies je die avond graag mee in het proces.

We gaan graag met je in gesprek over jeugdvoetbal, seniorenvoetbal, speeldagen en de mogelijkheden van een gezamenlijke club.

Zien we jullie op woensdag 11 oktober in zaal Den Kaat?