Kaarten Borussia Dortmund - Werder Bremen

Geschreven op 22 maart 2016 door ZakenclubPZ
Kaarten Borussia Dortmund - Werder Bremen

Zakenclub Plein-Zuid gaat met een bus enthousiaste “Plein-Zuid” voetbalsupporters op zaterdag 2 april a.s. afreizen naar Dortmund om daar een wedstrijd in de Bundesliga mee te gaan maken. Er zijn nog kaarten beschikbaar! Het duel dat we gaan kijken is: Borussia Dortmund - Werder Bremen.

Programma:

Wat                                      :  Wedstrijd Borussia Dortmund – Werder Bremen

Wanneer                              :  Zaterdag 2 april 2016

Verzamelen                         :  10.10u. Kerkplein (HV kerk)

Vertrek bus                          :  uiterlijk 10.30u.

Aanvang wedstrijd               :  15.30u.

Vertrek Dortmund                :  18.30u.

Aankomst Zuidwolde           :  ca. 21.00u.

Deelname:

Kosten                                :  € 45,= p.p. inclusief de busrit, de toegang tot het stadion en de versnaperingen in de bus.

Eventuele consumpties vooraf en achteraf in Zuidwolde, alsmede in het stadion zijn exclusief.

Betaling                              : vooraf bij afhalen kaarten

Opgave                              : uitsluitend per mail! naar secretaris@plein-zuid.nl

Namens het bestuur van zakenclub “Plein-Zuid“