Kennisquiz 2021

Geschreven op 24 december 2021 door .
Kennisquiz 2021

Hallo Voetbalvrienden,

VV Zuidwolde heeft een lange en rijke historie, volgend jaar viert de vereniging zelfs haar 75e verjaardag. Mede daardoor is het wederom gelukt om een serie vragen over de club te bedenken, dus hierbij voor de tweede keer de VV Zuidwolde kennisquiz. Vorig jaar was Jan Jabben de winnaar, wie zal het dit jaar worden? We hopen dat u de Kerstdagen er een beetje mee door kunt komen

Hoe werkt het?

De quiz bestaat wederom uit een invulformulier dat u digitaal kunt invullen via deze link en dan kunt verzenden. Lees de vragen rustig door en er is steeds maar een antwoord goed. U kunt de antwoorden tot uiterlijk zondagavond 26 december 24.00 uur insturen, svp alleen inzendingen onder eigen naam. De uitslag wordt maandag bekend gemaakt.

Voor de winnaar(s) zijn er enkele leuke prijzen. Bij gelijke score wordt er naar de tijd van inzending gekeken, in dat geval heeft de eerst ingezonden gewonnen. Succes en veel plezier!

NB In de quiz kunnen namen voorkomen van reeds overleden personen. We hopen niet dat we daarmee iemand kwetsen. U moet het meer beschouwen als een eerbetoon voor wat zij voor de club betekend hebben.

PS Op het antwoordformulier staat (ten onrechte) dat u moet inloggen op uw Google account, dit is niet nodig. U kunt gewoon direct beginnen met het invullen.