Nacompetitie Zuidwolde 1

Geschreven op 18 mei 2015 door Bestuur
Nacompetitie Zuidwolde 1

UPDATE 21/5; we vertrekken met eigen vervoer om 17.10 uur vanaf het sportpark

Zoals reeds eerder vermeld op onze website, heeft Zuidwolde 1 afgelopen zondag de eerste wedstrijd in de nacompetitie reeks van VAKO 1 gewonnen met 0-2, teneinde promotie naar de 2e klasse af te dwingen. Deze week zal er dan scherp en tactisch getraind moeten worden om zondag weer goed aan de aftrap van de 2e (thuis) wedstrijd te verschijnen. We vertrouwen dat onze technische staf wel toe.

Om spelers en begeleiding ook wat aan de echte sfeer van de nacompetitie te laten proeven, hebben we kaarten beschikbaar gesteld gekregen voor een kraker in de play-offs voor Europees voetbal.

We zullen, samen met onze hoofdsponsor Buning Wegenbouw bv, a.s. donderdag 21 mei de wedstrijd sc Heerenveen – Feyenoord (aanvang 18.30 uur, vertrek vanaf sportpark om 17.10 uur) gaan bezoeken. Op deze wijze hopen wij ook een bijdrage te kunnen leveren aan het “klaarstomen” van VV Zuidwolde 1 voor de 2e wedstrijd in de nacompetitie.

Bestuur en technische commissie VV Zuidwolde