Presentatie Fusieplan

Geschreven op 01 november 2023 door Fusiecommissie
Presentatie Fusieplan

De afgelopen tijd is er door de fusiecommissie hard gewerkt aan het fusieplan. Er is input verzameld vanuit verschillende commissies én de leden zelf. Daarom willen we jullie graag uitnodigen voor de informatieavond.

Tijdens deze avond presenteert de fusiecommissie het fusieplan. Mocht er behoefte zijn om naar aanleiding van dit plan in gesprek gegaan, dan is dit mogelijk. In kleine groepjes geven de leden van de fusiecommissie antwoord op vragen. Er worden twee avonden georganiseerd: één in de kantine van ZZVV en één in de kantine van VV Zuidwolde.

De informatieavond bij ZZVV vindt plaats op 14 november om 20.00 uur en bij vv Zuidwolde op 15 november om 20.00 uur. Beide avonden zijn te bezoeken door leden van zowel ZZVV als VV Zuidwolde. Mocht je op 15 november niet kunnen, ben je van harte welkom op 14 november in de kantine van ZZVV.