Promotiewedstrijd Vako 1 – Zuidwolde 1

Geschreven op 14 mei 2015 door Bert Brontsema
Promotiewedstrijd Vako 1 – Zuidwolde 1

Met de bus naar VRIES – ook promotiewedstrijden voor ZUIDWOLDE 2
ZUIDWOLDE werd afgelopen zondag officieel winnaar van de 3e periodetitel in de 3e klasse D. Dit betekent, dat ZUIDWOLDE via de weg van de nacompetitite kan promoveren naar de 2e klasse. De komende 2 weken speelt ZUIDWOLDE 1 daartoe in ieder geval 2 promotiewedstrijden tegen de winnaar van de 2e periodetitel van de 3e klasse C, te weten VAKO uit VRIES. Mocht ZUIDWOLDE uiteindelijk winnaar worden van deeze tweestrijd dan speelt het vervolgens nog 2 wedstrijden tegen de winnaar van de duels tussen ZWARTEMEER - TITAN.

A.s. zondag speelt ZUIDWOLDE eerst een uitwedstrijd tegen VAKO uit VRIES. We gaan daartoe met de bus naar VRIES. Het vertrek is om 12.00 uur vanaf de parkeerplaats bij de voetbalkantine.

Ook ZUIDWOLDE 2 heeft nog mogelijkheden om te promoveren naar de reserve 1e klasse. De equipe van coach Henry Vogelzang speelt daartoe 2 duels tegen het reserveteam van EMMELOORD. A.s. zondagmorgen speelt ZUIDWOLDE 2 eeerst een uitwedstrijd in EMMELOORD.
Beide teams veel succes gewenst.