Uitnodiging ALV stemdag fusievoorstel op zaterdag 16 december

Geschreven op 03 december 2023 door Secretaris
Uitnodiging ALV stemdag fusievoorstel op zaterdag 16 december

Beste leden,

In het fusieproces zijn we aangekomen bij een heel erg belangrijk moment, namelijk de stemming door de leden over het voorstel tot fusie tussen ZZVV en VV Zuidwolde.

Graag nodigen we je uit voor de Algemene Ledenvergadering (ALV) op zaterdag 16 december in ons clubhuis. Tijdens deze ALV, die de hele dag duurt, kan je als lid je stem uitbrengen over de fusie. Het fusievoorstel heb je al eerder ontvangen.

De gehele dag van ’s ochtends 07.00 uur tot ’s avonds 19.00 uur is er gelegenheid om te stemmen in onze kantine.

Agenda ALV 16 december:

1. 7.00 uur: Opening vergadering
  2. Gehele dag is er de mogelijkheid om te stemmen
  3. 19:00 uur: Sluiting vergadering

Dit is een heel belangrijk moment voor de toekomst van het voetbal in Zuidwolde. We hopen dat alle leden op 16 december hun stem laten horen!

Deze oproep is voor alle leden. In het bijzonder richten we ons tot de ouders en wettelijk vertegenwoordigers van onze JVZ jeugdleden, om namens hun kind(eren) jonger dan 16 jaar te komen stemmen. Vanaf de leeftijd van 16 jaar kan je zelfstandig stemmen.

Mocht je niet in de gelegenheid zijn om deze dag te komen stemmen, kan je een ander lid van onze vereniging volmachten. Het formulier heb je als bijlage per mail gekregen, maar mocht je deze mail niet ontvangen hebben, neem dan gerust contact met ons op via info@vvzuidwolde.nl

Nogmaals, we hopen dat zoveel mogelijk leden hun mening komen geven over dit belangrijke voorstel.
Graag tot 16 december!

Met vriendelijke groet,