Verslag ALV 9/12

Geschreven op 10 december 2015 door Mariëtte Buning
Verslag ALV 9/12

Jan Remmelts erelid VV Zuidwolde.

Zoals het een goede vereniging betaamt, wordt er twee keer per jaar een Algemene Ledenvergadering gehouden. Hetgeen dus ook woensdag 9 december jl. geschiedde bij de VV Zuidwolde. Na vijf overwinningen van evenzoveel elftallen afgelopen zondag, zat de sfeer er uiteraard nog goed in. Onder leiding van voorzitter Bert Kruit werd het seizoen 2014-2015 doorgenomen en financieel afgesloten. De penningmeester en het bestuur waren uiterst tevreden met de klinkende cijfers.

Uiteindelijk kwamen we aan bij het agendapunt jubilarissen. Bijzonder dank en waardering aan de volgende mensen die onze club al decennialang een warm hart toedragen: Geert Wemmenhove 50 jaar clublid, Roelof Echten, Melle Kats, Koop Steenbergen en Lammert van Eijck allen 40 jaar clublid, ontvingen een aandenken met VVZ-inscriptie.  En als laatste werd Jan Remmelts naar voren geroepen; hij werd door zijn vele jaren van verdienste voor de club benoemd tot erelid! Jan kreeg een mooie spiegel met inscriptie aangeboden; Jan was zichtbaar ontroerd door de geste van het bestuur. Jan, we hopen dat je hier nog jaren blijft in wat voor hoedanigheid dan ook, super! Bedankt voor je tomeloze inzet de afgelopen 35 jaar.

De avond werd in goede harmonie afgesloten met een hapje (Steenbergen partyservice bedankt) en een drankje. Met diverse nieuwe plannen op stapel gaan we de toekomst met veel vertrouwen tegemoet! Voor meer foto's zie onderstaand album

{gallery}20151210ALV{/gallery}