Vertrek van Trainers Erik Hegen (ZO) en Freddy de Boer (ZA) bij V.V. Zuidwolde

Geschreven op 14 maart 2024 door Bestuur
Vertrek van Trainers Erik Hegen (ZO) en Freddy de Boer (ZA) bij V.V. Zuidwolde

Trainer Erik Hegen vertrekt aan het einde van dit seizoen 2023/2024. Met de naderende fusie hebben we verschillende gesprekken gevoerd over een mogelijke rol voor Erik binnen de nieuwe fusievereniging FC Zuidwolde. Erik heeft aangegeven geen rol voor zichzelf te zien binnen FC Zuidwolde. We respecteren zijn beslissing en zijn dankbaar voor zijn toewijding en inzet gedurende de vier seizoenen dat Erik aan onze club verbonden is geweest, waarvan twee jaar als trainer van het tweede elftal en twee jaar als trainer van het eerste elftal.

Ook trainer Freddy de Boer, trainer zaterdag 1, zal onze club verlaten aan het einde van het seizoen. Freddy kwam in 2021 over van V.V.A.K., aanvankelijk als assistent-trainer, maar halverwege het seizoen werd hij eindverantwoordelijke voor ons zaterdag 1-team.

We willen beide heren bedanken voor hun bewezen diensten en hun toewijding aan onze club. We wensen beiden veel succes en geluk in hun toekomstige uitdagingen.

Bestuur VV Zuidwolde